Jak nakupovat
Nakoupit v našem obchodě je zcela snadné a jednoduché, přesto jsme pro vás vytvořili šikovného pomocníka, který vás provede celým nákupem.Přehlednou tabulku pro způsob dopravy a platby naleznete v zápatí stránky a také zde.
VYHLEDEJTE PRODUKT
Na první straně na vás čeká několik produktů, které jsou naší novinkou, jsou v akci nebo patří k nejoblíbenějším.
Pokud si chcete prohlédnout naší kompletní nabídku, stačí se přesunout do jedné z našich kategorií a díky filtrům vytřídit produkty, které zrovna hledáte.
V případě, že hledáte konkrétní produkt, můžete využít vyhledávací panel, který naleznete v pravém horním rohu pod ikonkou lupy. U každého produktu naleznete detailní popis včetně parametrů i ceny.
Schází vám některé informace o produktu? Klikněte na "Zeptat se" a zašlete nám svůj dotaz k výrobku.
NAPLŇTE SVŮJ VIRTUÁLNÍ KOŠÍK
Máte již vyhlídnuté produkty? Výborně! Zvolte množství a klikněte na "Vložit do košíku". Poté můžete pokračovat v nákupu nebo se přesunout do svého virtuálního košíku. Tam se můžete přesunout i díky ikonce nákupního košíku, kterou naleznete v horním pravém rohu. Do svého košíku poté můžete libovolně přidávat produkty nebo naopak ubírat množství. Máte již vybráno? Klikněte na tlačítko "Pokračovat".
VYBERTE DOPRAVU A PLATBU
Nyní zvolte, jakým způsobem máme k vám balíček dopravit a vyberte způsob platby. Pokud jste zákazník ze Slovenska, nezapomeňte zvolit nejprve zemi doručení.
Máte hotovo? Přesuňte se prosím do dalšího kroku tlačítkem "Pokračovat".
NAPIŠTE ADRESU DORUČENÍ
Napište nám vše, co potřebujeme vědět k tomu, abychom balíček zaslali do správný rukou. Uveďte své jméno, adresu a také e-mailový i telefonický kontakt. Pokud se chcete registrovat a využívat všech výhod, můžete tak učinit během objednávky. Zrovna tak se můžete v tomto kroku přihlásit ke svému účtu a ušetřit čas s vyplňováním údajů. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko "Odeslat".
VYČKEJTE NA BALÍČEK
Nyní jsme přijali vaši objednávku, kterou vyřídíme v co nejkratším čase. Veškeré naše produkty jsou plně skladem v našem centrálním skladu, ze kterého vám balíčky doručíme nejpozději do 5 pracovních dnů.
VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ
Chtěli byste vrátit nebo vyměnit produkt za jiný? Žádný problém. Do 14 dní od zakoupení vám produkt rádi vyměníme nebo vrátíme peníze za objednávku. V každé případě nás prosím kontaktujte na ahoj@tehulebatole.cz, abychom s vámi mohli domluvit veškeré podrobnosti ohledně výměny nebo vrácení.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Přestože naše produkty vyrábíme s ohledem na nejvyšší možnou kvalitu, může se stát, že objevíte důvod k reklamaci. V tom případě nás neprodleně informujte na ahoj@tehulebatole.cz, abychom vás seznámili s průběhem reklamace.
Děkujeme a přejeme příjemný nákup!